مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-16سياسي

آخرین وضعیت گزینه های اصلاح طلب برای انتخابات 1400 از زبان غلامعلی رجایی


شانس اصلاح طلبان در این است که نخست گزینه اصلی آنها تایید شود و دیگر اینکه دولت بتواند در مذاکرات موفق شود و برجام را احیا و تحریم ها را لغو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، مشاور مرحوم آیت الله هاشمی، سید ابراهیم رییسی را نامزد اصلی جناح اصولگرا در انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری دانست و گفت: احراز صلاحیت برای اصلاح طلبان بر گزینه اجماعی تقدم دارد اگرچه آنها برای دستیابی به اجماع هم شرایط سختی در پیش دارند.

غلامعلی رجایی روز جمعه درباره احتمال نامزدی برخی شخصیت های اصلاح طلب و آخرین تحولات جبهه اصلاحات، گفت: تا جایی که اطلاع دارم جبهه اصلاحات ایران هنوز به مصداق [برای انتخاب نامزد اجماعی] نرسیده است.

البته خبرهایی وجود دارد که نشان می دهد مثلا محمدرضا عارف برای انتخابات ریاست جمهوری ستاد مرکزی و استان های خود را تشکیل داده و بحث مسعود پزشکیان هم تا حدودی مطرح است.

مشاور رسانه ای شهردار تهران، درباره گزینه اجماعی که بتواند کفه را به نفع اصلاحات تغییر دهد، گفت: اگر از ایده های رویایی عبور کنیم به نظر من دیر شده و اصلاح طلبان باید گزینه خود را مشخص و در چانه زنی با حاکمیت آن را نهایی کنند.

رجایی درباره فرایند تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری که قرار است از خرداد آغاز شود، گفت: این شیوه تبلیغات یک ماه مانده به برگزاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت گزینه های اصلاح طلب برای انتخابات 1400 از زبان غلامعلی رجایی

آخرین وضعیت گزینه های اصلاح طلب برای انتخابات 1400 از زبان غلامعلی رجایی