مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 20:452021-04-15سياسي

فلاحی: ضمانت استحکام نظام حضور گسترده مردم در انتخابات است


یک عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تشریح راهکارهای افزایش مشارکت انتخاباتی مردم، گفت: ضمانت استحکام نظام در مقابل دشمنان حضور گسترده مردم در انتخابات است.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تشریح راهکارهای افزایش مشارکت انتخاباتی مردم، گفت: ضمانت استحکام نظام در مقابل دشمنان حضور گسترده مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز ثابت شده است که مردم ما در همه انتخابات ها بالاترین حضور و مشارکت را به نمایش گذاشتند، هیچ کشوری حتی کشورهای مدعی دموکراسی و کشورهای لیبرالیستی نه این میزان از مشارکت گسترده را شاهد بوده و نه این تعداد انتخابات را برگزار کرده است، حتی در دوره ای از تاریخ انتخابات های آمریکا، انتخابات دور دوم بوش پسر مشارکت بسیار پایینی را شاهد بودند، به گونه ای که با حکم دادگاه قانون اساسی به ریاست جمهوری رسید.

وی افزود: در کشور ما حضرت امام (ره)فرموده بودند که “میزان رای ملت است” و رهبر معظم انقلاب نیز بحث حضور حداکثری را مطرح می کنند، چرا که ضمانت استحکام نظام در مقابل دشمنان همین حضور گسترده مردم در انتخابات است، در واقع این حضور حداکثری این پیام را به جهان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: ضمانت استحکام نظام حضور گسترده مردم در انتخابات است

فلاحی: ضمانت استحکام نظام حضور گسترده مردم در انتخابات است