مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-15سياسي

افزایش مشارکت زنان برای اداره روستاها در کردستان


رییس ستاد انتخابات کردستان ضمن ابراز خرسندی از افزایش مشارکت و کوشش سازنده و فعال زنان کردستان در عرصه مدیریت روستاها، گفت: در مجموع 7هزار و 216 نفر از یک هزار و 307 روستای کردستان داوطلب رقابت در انتخابات شورای روستاها شده اند که 118 نفر از این داوطلبین زن و 7 هزار و 98 نفر مرد هستند.

- ایسنا/کردستان رییس ستاد انتخابات کردستان ضمن ابراز خرسندی از افزایش مشارکت و کوشش سازنده و فعال زنان کردستان در عرصه مدیریت روستاها، گفت: در مجموع 7هزار و 216 نفر از یک هزار و 307 روستای کردستان داوطلب رقابت در انتخابات شورای روستاها شده اند که 118 نفر از این داوطلبین زن و 7 هزار و 98 نفر مرد هستند.

محمد ابراهیم زارعی با اشاره به اینکه آمارهای ستاد انتخابات استان نشان می دهد در دوره های چهارم و پنجم انتخابات شوراهای روستاها به ترتیب 49 و 102 زن در روستاهای این استان نامزد رقابت در انتخابات شوراها بوده اند که این مشارکت در دوره ششم به 118 نفر رسیده است.

وی حضور زنان در عرصه رقابت انتخاباتی را اثباتی، فعال و رو به رشد دانست و ابراز امیدواری کرد، زنان کردستانی آمده به عرصه انتخابات در کسب رأی و جلب اعتماد مردم هم موفق باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در ادامه افزود: زنان روستاهای دیواندره سرآمد زنان کردستان در کوشش برای به دست گیری مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مشارکت زنان برای اداره روستاها در کردستان

افزایش مشارکت زنان برای اداره روستاها در کردستان