مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-15اقتصادي

خیز بخش خصوصی و دولتی کرمان برای تحقق شعار امسال


بخش خصوصی و دولتی استان کرمان برای تحقق شعار سال جاری خیز برداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز در شصتمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی بر تحقق شعار سال جاری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تاکید شد.

 تمرکز شورای گفت وگوی کرمان بر مانع زدایی از تولید است رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در این نشست اظهار داشت: تمام قوا باید به کار گرفته شود تا شعار سال جاری را محقق کنیم و  تولید را داشته باشیم.

سیدمهدی طبیب زاده با تاکید بر اینکه ما به توسعه متوازن و پایدار استان کرمان در همه ابعاد فکر می کنیم، تصریح کرد: ما مدل مفهومی برای توسعه استان داریم و اقتصاد بر پایه صادرات را دنبال می کنیم.

وی ابراز داشت: تمرکز اصلی شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی بر پشتیبانی ها و مانع زدایی از تولید است و دست یاری به سمت همه مدیران دلسوز استان دراز می کنیم.

رویکرد به سرمایه گذار مثبت نیست در این نشست همچنین استاندار کرمان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدوارم امسال هم بتوانیم با یک راهبرد مشخص شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی را مانند سال های گذشته مبارزه ماست و بیش از یک دهه است که رهبری نامگذاری سال ها را بر اساس مسائل اقتصادی انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز بخش خصوصی و دولتی کرمان برای تحقق شعار امسال

خیز بخش خصوصی و دولتی کرمان برای تحقق شعار امسال