مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 16:352021-04-14اقتصادي

سهم 25 درصدی خرمشهر از دریافت تسهیلات کرونایی


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر گفت: تا روز گذشته، 385 نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی اقدام کردند که به 187 مورد تسهیلات پرداخت شده که معادل 25 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم خنفری عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اشتغال شهرستان خرمشهر، اظهار کرد: این آمار با توجه آخرین آمار ارائه شده در جلسه 14 دی سال گذشته است که پرداخت به 173 نفر بود و این امر نشان می دهد که ظرف سه ماه گذشته تنها 15 تا 16 نفر به تعداد قبلی اضافه شدند.

وی، به جایگاه پایین خرمشهر از لحاظ استفاده از تسهیلات کرونایی اشاره کرد و گفت: با توجه به آمار موجود، خرمشهر از لحاظ ثبت نام متقاضی و دریافت تسهیلات در رتبه یکی مانده به آخر قرار دارد که دستگاه های اجرایی باید موضوع را به تفکیک بررسی کنند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر بیان کرد: به جز موارد پرداختی برخی درخواست ها در دستگاه های اجرایی باقی مانده، برخی در بانک ها در دست بررسی است و یک مورد نیز در دست ادارات اجرایی استان است.

خنفری افزود: بانک ها ادعا می کنند که متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک ها مراجعه نکرده اند که این امر می تواند ناشی از عوامل مختلفی همچون ناآشنا بودن به سامانه یا نبود حساسیت در این زمینه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 25 درصدی خرمشهر از دریافت تسهیلات کرونایی

سهم 25 درصدی خرمشهر از دریافت تسهیلات کرونایی