مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-14فناوري

سامانه دانش بنیان به کمک آمد تا بازی سازان بازی های خود را توسعه دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت دانش بنیان رسانه پرداز آمیتیس، در ادامه افزود: با توجه به وجود شرکت های مختلف تولید بازی رایانه ای در کشور، - یک شرکت دانش بنیان با طراحی سامانه هوشمند، به بازی سازان کمک کرد تا بدون نیاز به دانش کد نویسی، بازی های خود را توسعه هند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت دانش بنیان رسانه پرداز آمیتیس، در ادامه افزود: با توجه به وجود شرکت های مختلف تولید بازی رایانه ای در کشور، ما یک سامانه هوشمند طراحی کردیم که توسعه دهنده های بازی می توانند بدون نیاز به برخورداری از دانش کد نویسی بازی رایانه ای خود را توسعه دهند.

این فعال دانش بنیان با اشاره به برخی مزایای استفاده از این سامانه، گفت: استقبال بسیار خوبی از این سامانه صورت گرفت و شرکت های مختلف فعال در حوزه بازی های رایانه ای از این سامانه برای توسعه و تولید بازی های جدید ایرانی استفاده کردند.

در حال حاضر در تلاشیم که این سامانه را به صورت مستمر ارتقاء دهیم و امکانات جدیدی به آن اضافه کنیم.

صیاد حقیقی، با تاکید بر نقش رو به گسترش بازی های رایانه ای در پر کردن اوقات فراغت شهروندان، افزود: انیمیشن های خارجی نمی تواند پاسخگوی نیاز بینندگان و مخاطبین ایرانی باشد و برخی از آنها چندان منطبق با ذهنیت کودکان و نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه دانش بنیان به کمک آمد تا بازی سازان بازی های خود را توسعه دهند

سامانه دانش بنیان به کمک آمد تا بازی سازان بازی های خود را توسعه دهند