مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 15:052021-04-14سياسي

نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه


نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه تنگسیری در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد.

- تنگسیری در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هم افزایی فرماندهان دو نیروی دریایی ارتش و سپاه با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از معاونان و فرماندهان دو نیرو، در محل ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این دیدار با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی موفقیت برای همرزم گرامی برادر دریادار تنگسیری گفت: امیدواریم با تلاش هم افزای دو نیروی مقتدر دریایی سپاه و ارتش بتوانیم در سایه منویات و هدایت های مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا، مایه افتخار و عزت جهان اسلام باشیم.

دریادار خانزادی همگرایی و هم افزایی بین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه را بسیار مهم و حساس دانست و تصریح کرد: این تعاملات موجب خنثی شدن اقدامات ناامن کننده کشورهای فرامنطقه ای و حفظ امنیت پایدار در این منطقه راهبردی خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه امنیت حاکم در مناطق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و آب های آزاد با حضور پیوسته و مقتدرانه نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه

نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه