مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-14اقتصادي

شهر مفتول، مجموعه ای بزرگ با بهترین تجهیزات خرید و فروش مجازی محصولات مفتولی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، شرکت بازرگانی و فروشگاه اینترنتی شهر مفتول در سال 1398 با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنایع مفتولی کشور پیوست و در این سال ها با تغییر استراتژی به شیوه نوین جهت خدمات هرچه بهتر به ارگان ها، - شهر مفتول یک مجموعه بزرگ با بهترین و به روز ترین تجهیزات خرید و فروش مجازی محصولات مفتولی نظیر: توری پرسی، توری سرندی و برخی مصالح ساختمانی یونولیت، اسپیسر، پشم شیشه و.

بوده که با دارا بودن سایتی به روز و قدرتمند مشغول به فعالیت می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، شرکت بازرگانی و فروشگاه اینترنتی شهر مفتول در سال 1398 با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنایع مفتولی کشور پیوست و در این سال ها با تغییر استراتژی به شیوه نوین جهت خدمات هرچه بهتر به ارگان ها، کارخانه جات، شرکت ها، کارگاه ها، و مشتریان عادی فعالیت مستمر و پویای خود را آغاز کرده و هم اکنون در زمره شرکت های برتر صنعت مفتول کشور شناخته می شود.

این مجموعه با فراهم نمودن بستری جدید و متفاوت در زمینه خرید و فروش و کسب رضایت مشتری به همکاری و تعامل مستمر و بلند مدت با مشتریان می اندیشد.

از این رو محصولاتی با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب تر از سایر مراکز فروش به مشتری عرضه می کند؛ و هدف این مجموعه ایجاد فضایی مناسب جهت خرید و فروش و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر مفتول، مجموعه ای بزرگ با بهترین تجهیزات خرید و فروش مجازی محصولات مفتولی

شهر مفتول، مجموعه ای بزرگ با بهترین تجهیزات خرید و فروش مجازی محصولات مفتولی