مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:202021-04-14فرهنگي

اقوام دیگر هم «نون خ» می خواهند!


در نشست تقدیر از عوامل سریال «نون خ» درباره شرایط ادامه ساخت این مجموعه و همچنین دلایل انتخاب قوم کُرد برای روایت قصه، توضیحاتی ارائه شد.

- در نشست تقدیر از عوامل سریال نون خ درباره شرایط ادامه ساخت این مجموعه و همچنین دلایل انتخاب قوم کُرد برای روایت قصه، توضیحاتی ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید آقاخانی ـ کارگردان ـ در نشست تقدیر از عوامل سریال نون خ عنوان کرد که طرح اولیه سریال در تهران بوده اما او اصرار داشته است که سریال را در دل قوم کُرد روایت کند.

همچنین مهدی فرجی، تهیه کننده سریال با بیان اینکه در گذشته باورها درباره قوم کُرد تحریف شده بود و با ساخت نون خ بازتاب های مثبتی گرفتند، عنوان کرد که دیگر استان های ایران نیز با آن ها تماس می گیرند تا سریالی درباره آنها نیز ساخته شود.

نشست تقدیر از عوامل سریال نون خ 3 روز دوشنبه 23 فروردین ماه با حضور محمدمهدی دادمان، رییس حوزه هنری، حمیدرضا جعفریان، معاون سینمایی و عوامل این سریال در سالن کنفرانس حوزه هنری برگزار شد.

مهدی فرجی، تهیه کننده سریال نون خ در ابتدای این نشست با بیان اینکه پس از انقلاب، سینما با آثار تولیدی حوزه هنری جانی دوباره گرفت، اظهار کرد: امیدوارم زمینه همکاری با حوزه هنری در ساخت آثار هنری مشترک بیش از پیش فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقوام دیگر هم «نون خ» می خواهند!

اقوام دیگر هم «نون خ» می خواهند!