مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-14سياسي

برخی مسئولان به دنبال تعطیلی کامل مراسم ماه مبارک رمضان هستند


مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن همزمان سلامت روح و جسم، گفت: برخی خواهان تعطیل کردن کلی برنامه های مذهبی هستند در حالی که جلوی مراسم شلوغ دیگر را نمی گیرند.

- حجت الاسلام حجت سالاری مکی در گفتگو با با در نظر گرفتن دغدغه های متدینین تأکید کردند.

حجت الاسلام سالاری مکی بیان داشت: این مخالفت ها در حالی در رابطه با مراسم مذهبی و دینی اعمال می شد که متدینان بیشترین تقید و پایبندی را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته و دارند؛ اما متأسفانه خارج از فضای دین و اندیشه، هم زمان تجمعات دیگری بدون رعایت موارد و دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: اکنون نیز برخی خواهان تعطیل کردن کلی برنامه های مذهبی هستند در حالی که جلوی مراسم شلوغ را در همین بجنورد نمی گیرند.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوانیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از فرصت شهرالرمضان استفاده کنیم تا در پایان ماه رمضان شرمنده خود و خداوند نشویم.

وی در انتها با تأکید بر اینکه باید در برنامه ریزی ها علاوه بر سلامت جسم به سلامت روح مردم هم توجه شود، گفت: دغدغه مندی نسبت به سلامت جسمی مردم باید همزمان با سلامت روحی و معنوی باشد؛ ازا ین رو ضرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولان به دنبال تعطیلی کامل مراسم ماه مبارک رمضان هستند

برخی مسئولان به دنبال تعطیلی کامل مراسم ماه مبارک رمضان هستند