مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-14بين الملل

اذعان رژیم صهیونیستی به ناتوانی اش در برابر تهدید پهپادها


یک نویسنده صهیونیستی نوشت، ناظر کابینه رژیم صهیونیستی فاش کرده، طرح حفاظت از پایگاه ها و مراکز در برابر تهدید پهپادها به شکل مطلوب اجرایی نشده و بیشتر خلبانان گلایدر برای پرواز نیازی به مجوز ندارند.

- یک نویسنده صهیونیستی نوشت، ناظر کابینه رژیم صهیونیستی فاش کرده، طرح حفاظت از پایگاه ها و مراکز در برابر تهدید پهپادها به شکل مطلوب اجرایی نشده و بیشتر خلبانان گلایدر برای پرواز نیازی به مجوز ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیا سبیلکین، نویسنده صهیونیستی در گزارش خود در وبسایت شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت، گزارش متنیاهو انگلمان، ناظر کابینه رژیم صهیونیستی درباره نهاد نظامی این رژیم که منتشر شده است، هشدار می دهد که رژیم صهیونیستی برای مقابله با تهدید پهپادها آمادگی ندارد.

در عین حال محافظت از تأسیسات امنیتی در برابر این تهدید کافی نیست به ویژه اینکه این پهپادها گاهی با عناصر غیرنظامی پرواز می کنند.

ملاحظه می شود که در هر دو بخش اقدامات به شکل مطلوب اجرایی نشده است.

این نویسنده صهیونیستی در ادامه نوشت، علاوه بر آن، انگلمان در گزارش خود به مناطق تیراندازی ارتش صهیونیستی اشاره می کند که در جریان آموزش های ارتش در شمال اراضی اشغالی برخی از مکان های باستانی آسیب دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رژیم صهیونیستی به ناتوانی اش در برابر تهدید پهپادها

اذعان رژیم صهیونیستی به ناتوانی اش در برابر تهدید پهپادها