مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-14بين الملل

مانور رزمی چین در مجاورت تایوان همزمان با ورود فرستادگان بایدن


چین روز چهارشنبه تمرینات نظامی خود در نزدیکی تایوان را تحت عنوان مانور رزمی توصیف کرد و همزمان با ورود مقامات ارشد سابق آمریکایی به تایپه در سفری به منظور نشان دادن تعهد جو بایدن، - چین روز چهارشنبه تمرینات نظامی خود در نزدیکی تایوان را تحت عنوان " مانور رزمی" توصیف کرد و همزمان با ورود مقامات ارشد سابق آمریکایی به تایپه در سفری به منظور نشان دادن تعهد جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا به تایوان و دموکراسی آن، تنش های موجود را افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، تایوان از مجاورت فعالیت نظامی مکرر چین، از جمله ورود جت های جنگنده و بمب افکن ها به حریم پدافند هوایی این دولت شهر و مانور ناو هواپیمابر چینی در نزدیکی جزیره که مورد ادعای پکن است، شکایت دارد.

25 هواپیمای نیروی هوایی چین، از جمله جنگنده ها و بمب افکن های دارای قابلیت هسته ای، روز دوشنبه وارد محدوده شناسایی پدافند هوایی تایوان (ADIZ) شدند که بزرگ ترین تاخت و تاز به تایپه به شمار می آید که تا به امروز، گزارش شده است.

دفتر امور تایوان چین گفت دولت تایوان و جدایی طلبان، در حال تبانی با نیروهای خارجی هستند.

ما شیائوگوانگ ، سخنگوی این دفتر اظهار کرد: سازماندهی به تمرینات رزمی واقعی در تنگه تایوان توسط ارتش آزادی بخش خلق، اقدامی ضروری برای حل شرایط امنیتی کنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور رزمی چین در مجاورت تایوان همزمان با ورود فرستادگان بایدن

مانور رزمی چین در مجاورت تایوان همزمان با ورود فرستادگان بایدن