مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-14اقتصادي

ساخت بیش از 850 واحد مسکونی در نهاوند


طی یکسال گذشته بیش از850 واحد مسکن روستایی و شهری با اعتبار 44 میلیارد تومان احداث شده است.

- علیرضا نثاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه یکی از رسالت های بنیاد مسکن ساخت خانه برای محرومین است اظهار کرد: طی تفاهمنامه ای که با سازمان برنامه و بودجه کشور منعقد شد، کار ساخت مسکن برای محرومان از ابتدای مهرماه سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: تاکنون 400 واحد مسکونی در قالب مسکن محرومین ویژه افراد فاقد مسکن و دارای شرایط خاص در روستاها در حال ساخت است که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

رییس بنیاد مسکن نهاوند بیان کرد: به منظور ساخت واحدهای مسکونی محرومین به هر واحد 50 میلیون تومان تسهیلات با نرخ 5 درصد و 30 میلیون تومان نیز کمک بلاعوض و معاف از هزینه نظارت و طراحی و صدور پروانه ساخت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه عمران روستایی نیز طی یکسال گذشته آسفالت معابر 17 روستای شهرستان انجام شده است گفت: این عملیات با اعتبار ملی بالغ بر 16 میلیارد تومان انجام شده و عملیات زیرسازی معابر نیز در 27 روستا به مساحت 190 هزار مترمربع انجام شده است.

نثاری ادامه داد: در راستای اجرای طرح هادی روستایی عملیات جدول گذاری، احداث کانال های سنگی و دیواره سازی نیز در 24 روستا با اعتبار تخصیصی ملی و استانی بالغ بر 14 میلیارد تومان اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیش از 850 واحد مسکونی در نهاوند

ساخت بیش از 850 واحد مسکونی در نهاوند