مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-14اقتصادي

اعطا 122 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان زنجان


مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: برای صیانت از اشتغال استان در سال گذشته، 122 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی اعطا شد.

- ایسنا/زنجان مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: برای صیانت از اشتغال استان در سال گذشته، 122 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی اعطا شد.

طیب جعفری پیش از ظهر (25 فروردین ماه) در ستاد ساماندهی امور جوانان، که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه اشتغال جوانان در راس امور قرار دارد، اظهار کرد: این تسهیلات بیشتر در بخش های کشاورزی، صنعتی و خدمات به کار گرفته می شود که بعضی بخش ها مانند بخش کشاورزی، بخش بازرگانی، گلخانه ای، گیاهان دارویی و در بخش صنعتی، پوشاک، کفش، صنایع غذایی و خدمات، ورزش، گردشگری و آی تی نسبت به بخش های دیگر اولویت دارند.

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات مشاغل خانگی در حال اجرا است، افزود: تسهیلات مشاغل خانگی مخصوص خانم های خانه دار نیست و همه خانم ها و آقایان می توانند از آن استفاده کنند، اما بیشتر از سه چهارم متقاضیان این تسهیلات خانم ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطا 122 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان زنجان

اعطا 122 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان زنجان