مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-14سياسي

افزایش آمار زندانیان شاغل کشور به 54 درصد در سال 99


رییس کل زندان های کشور از اشتغال 54 درصدی زندانیان در سال گذشته یاد کرد و گفت: سال گذشته برای اولین بار به این آمار بالا رسیده ایم و امیدواریم در سال جاری و آینده این روند افزایشی را دنبال کنیم.

- ایسنا/قم رییس کل زندان های کشور از اشتغال 54 درصدی زندانیان در سال گذشته یاد کرد و گفت: سال گذشته برای اولین بار به این آمار بالا رسیده ایم و امیدواریم در سال جاری و آینده این روند افزایشی را دنبال کنیم.

محمدمهدی حاج محمدی در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم، با بیان اینکه بر اساس تاکید رهبری زندان ها باید به تربیت گاه تبدیل شوند، عنوان کرد: رسیدن به این هدف ملزومات و ابزاری دارد که یکی از آن ها بهره مندی از ظرفیت اساتید و مربیان است که ما با توجه به محدودیت های اعتباری تلاش کرده ایم تا پرسنل زندان ها را به مربی تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: زندانیان افرادی هستند که سر آن ها به سنگ خورده است و وقت بسیاری نیز برای تفکر و تأمل در زندان دارند و بستر برای تغییر و تحول آن ها فراهم شده است که امیدواریم طلاب و روحانیون جهادی از این ظرفیت به شیوه مطلوب بهره مند شوند.

رییس کل زندان های کشور از اشتغال 54 درصدی زندانیان در سال گذشته یاد کرد و گفت: سال گذشته برای اولین بار به این آمار بالا رسیده ایم و امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار زندانیان شاغل کشور به 54 درصد در سال 99

افزایش آمار زندانیان شاغل کشور به 54 درصد در سال 99