مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-14اقتصادي

چه کسانی امشب بسته حمایتی ماه رمضان می گیرند؟


بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در ساعت 24 امروز چهارشنبه به حساب 60 میلیون نفر از افراد واجد شرایط واریز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، حسن روحانی رییس جمهوری هفته گذشته در جلسه هیات دولت از پرداخت بسته حمایتی ویژه ماه رمضان به 60 میلون نفر خبر داد.

بودجه اختصاص یافته برای این بسته حمایتی نیز بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان است که مطابق با بودجه پرداختی دولت در هر ماه برای یارانه معیشتی است.

که به این ترتیب می توان گفت تنها حدود همان 60 میلیون نفری که یارانه معیشتی را دریافت می کننند، مشمول دریافت ابسته حمایتی ماه رمضان خواهند شد.

یارانه معیشتی بعد از گران شدن بنزین در آبان ماه 98 به صورت ماهانه پرداخت می شود.

از 25 میلیون خانوار کشور، 18 میلیون خانوار این کمک را می گیرند و 7 میلیون خانوار هم از نظر اقتصادی توانمندترند، نمی گیرند.

جمع افرادی که این کمک را می گیرند 60 میلیون نفرند.

بر این اساس عنوان می شود رقم بسته حمایتی ماه رمضان نیز که امشب واریز خواهد شد، مطابق با رقم واریزی یارانه معیشتی خواهد بود؛ خانواده های یک نفره 55 هزار تومان، خانواده های دو نفره 103 هزار تومان، خانواده های سه نفره 138 هزار تومان، خانواده های چهار نفره 172 هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بیشتر 205 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی امشب بسته حمایتی ماه رمضان می گیرند؟

چه کسانی امشب بسته حمایتی ماه رمضان می گیرند؟