مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-14اقتصادي

تکمیل سامانه گرمسیری نیازمند تزریق اعتبار از صندوق توسعه ملی است


استاندار ایلام با بیان اینکه سامانه گرمسیری یکی از اولویت های مهم استان برای اتمام تا پایان دولت است، گفت: با تکمیل سامانه گرمسیری تحول بزرگی در حوزه تولید استان اتفاق خواهد افتاد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه سامانه گرمسیری یکی از اولویت های مهم استان برای اتمام تا پایان دولت است، گفت: با تکمیل سامانه گرمسیری تحول بزرگی در حوزه تولید استان اتفاق خواهد افتاد.

دکتر محمد نوذری در نشست با مدیران سامانه گرمسیری خواستار تسریع در اجرای این پروژه مهم شد و اظهار کرد: سامانه گرمسیری یکی از پروژه های مهم استان در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است که انشاالله با اتمام آن تحولی بزرگی در حوزه تولید استان اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه بر تکمیل این سامانه به عنوان یک پروژه مهم و مطالبه ملی در استان تاکید کرد و گفت: اتمام پروژه سامانه گرمسیری نقش مهمی در تحقق شعار سال در استان خواهد داشت.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت سامانه، گفت: این پروژه مهم در حوزه جهاد کشاورزی قریب 96 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما در حوزه وزارت نیرو از کل 260 کیلومتر طول سامانه بیش از 80 درصد پیش فیزیکی داشته است.

نوذری در ادامه با اشاره به این مهم که خطوط فرعی انتقال آب برای 17 هزار و 553 هکتار در مناطق ایلام، مهران و دهلران طراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سامانه گرمسیری نیازمند تزریق اعتبار از صندوق توسعه ملی است

تکمیل سامانه گرمسیری نیازمند تزریق اعتبار از صندوق توسعه ملی است