مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-14اقتصادي

رشد 93 درصدی جمع آوری صدقات در البرز


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: مردم خیر البرز دریک سال گذشته 16 میلیارد تومان صدقه نقدی و غیر نقدی پرداخت کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 93 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح عملکرد این نهاد در حوزه مشارکت های مردمی، گفت: مردم خیر در یک سال گذشته 16 میلیارد تومان صدقه نقدی و غیر نقدی پرداخت کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 93 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با تأکید بر اینکه، کمک های جمع آوری شده از صندوق های صدقات مطابق جدول سهم بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می شود، گفت: هم اکنون حدود 170 هزار صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که 158 هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع های تجاری و مدارس نصب شده اند.

وی اضافه کرد: افراد می توانند با ارسال یک پیامک خالی به سرشمارِ 8877 و انجام مراحل، با انتخاب رقم موردنظر خود، عضو سامانه پیامکی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 93 درصدی جمع آوری صدقات در البرز

رشد 93 درصدی جمع آوری صدقات در البرز