مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-14اقتصادي

کاهش 28 درصدی بارندگی ها در کردستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان به وضعیت بارندگی در سال جاری اشاره و عنوان کرد: میزان بارندگی استان از ابتدای سال آبی تاکنون حدود 281 میلیمتر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان به وضعیت بارندگی در سال جاری اشاره و عنوان کرد: میزان بارندگی استان از ابتدای سال آبی تاکنون حدود 281 میلیمتر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد کاهش داشته است.

آرش آریانژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کاهش نزولات جوی، حفاظت از منابع آب را ضروری دانست و اظهار کرد: منابع آب زیرزمینی در سال آبی جاری با توجه به کمبود شدید نزولات جوی به شدت افت داشته و این بدان معنا است که شاید در فصول گرم سال با مشکلات جدی تری در حوزه تأمین آب استان به ویژه شهرستان های، دیواندره، بیجار، دهگلان و قروه مواجه باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان به وضعیت بارندگی در سال جاری اشاره و عنوان کرد: میزان بارندگی استان از ابتدای سال آبی تاکنون حدود 281 میلی متر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد کاهش داشته است.

وی میانگین بارندگی های کردستان در بلندمدت را 344 میلی متر اعلام و اضافه کرد: متوسط بارش های استان در سال زراعی جاری نسبت به بلندمدت 18 درصد کاهش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 28 درصدی بارندگی ها در کردستان

کاهش 28 درصدی بارندگی ها در کردستان