مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 01:102021-04-13سياسي

پاسخ امام برای تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟


جمعی از روحانیون در نامه ای به امام از ایشان برای تشکیل مجمع روحانیون مبارز نظر خواهی کردند و امام نیز به این پرسش آنان در 25 فروردین سال 67 پاسخ دادند.

- [بسم اللّه الرحمن الرحیم محضر مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت اللّه العظمی امام خمینی ـ ادام اللّه ظله الوارف علی رؤوس المسلمین.

با تقدیم تحیات وافره و ادعیه خالصانه، احتراماً، معروض می دارد: در فضای مبارک آزادی اظهار نظر و بیان عقیده که یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در سایه حکومت جمهوری اسلامی ایران و در شرایط کنونی کشور و بویژه با توجه به تأکیدات مکرر آن حضرت در جهت لزوم حضور در صحنه و خصوصاً با توجه به وظیفه خطیر روحانیون کشور در ارشاد و روشنگری جامعه انقلابی و دخالت صحیح در مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی و تقویت نظام مقدس اسلامی، اینجانبان امضاکنندگان ذیل لازم دانستیم که با همکاری و تبادل نظر با یکدیگر در قالب تشکل و نظم جدید به فعالیت های خود در مسائل سیاسی و غیرسیاسی که در سرنوشت انقلاب و کشور تأثیر فراوان و قطعی دارد، سامان دهیم.

تعهد و میثاق جمع ما در این فعالیت ها پیروی از اصول و خط مشی انقلاب که از ناحیه مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف در سخنرانی ها و پیام ها ترسیم و تبیین شده است، می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ امام برای تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟

پاسخ امام برای تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟