مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 17:052021-04-13حوادث

تیراندازی کابویی در دوئل عشقی!


عاملان تیراندازی به شیوه جاهلانه کابویی ها در دو نقطه از غرب مشهد، در حالی با صدور دستورات قاطع قضایی دستگیر شدند که بررسی ها نشان داد این تیراندازی ها به دلیل رقابت عشقی بر سر دوستی خیابانی با دختری جوان رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، بامداد هفتم فروردین بود که صدای شلیک گلوله مقابل یک مجتمع مسکونی در بولوار شهید صیاد شیرازی، اهالی محل را وحشت زده کرد.

جوان 26 ساله ای که سوار بر خودروی پژو 207 به خیابان شهید صیاد شیرازی رفته بود، با چهره ای خشمگین قصد ورود به یکی از مجتمع های مسکونی را داشت که با ممانعت نگهبان مجتمع روبه رو شد.

جوان عصبانی از خودرو بیرون پرید و در حالی که سلاح وینچستر را مسلح کرد با غضب ماشه را فشرد و سه تیر هوایی شلیک کرد تا قدرتش را به رخ بکشد و ترس و وحشتی را در دل ساکنان مجتمع بنشاند اما او ناگهان لوله سیاه سلاح را به سمت نگهبان گرفت و گلوله دیگری شلیک کرد که خوشبختانه این گلوله سربی از بیخ گوش نگهبان گذشت و شیشه های اتاقک نگهبان را فرو ریخت! همزمان با فرار پژوسوار خشمگین از محل، مردم هراسان و وحشت زده با پلیس 110 تماس گرفتند و ماجرای تیراندازی را اطلاع دادند.

با حضور ماموران در محل مشخص شد که جوان مذکور با یکی از ساکنان مجتمع مذکور اختلاف حساب شخصی داشته و برای گرفتن زهرچشم به آن محل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی کابویی در دوئل عشقی!

تیراندازی کابویی در دوئل عشقی!