مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-13سياسي

عراقچی از آغاز غنی سازی 60 درصدی خبر داد


سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزات امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان که برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و گروه 1+4 در وین حضور دارد، - عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه امروز از آغاز غنی سازی 60 درصدی خبر داد.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزات امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان که برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و گروه 1+4 در وین حضور دارد، بعدازظهر امروز (سه شنبه) از آغاز غنی سازی 60 درصدی خبر داد.

وی گفت: ایران امروز در نامه ای به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که غنی سازی 60 درصدی را آغاز می کند.

لازم به ذکر است، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی بعد از خرابکاری اخیر در تأسیسات غنی سازی نطنز اعلام کرده بود که ماشین های نسل جدید در نطنز نصب و چندین اقدام فنی دیگر نیز ظرف همین هفته اعلام خواهد شد.

در پی مصوبه آذر ماه سال گذشته نیز سازمان انرژی اتمی غنی سازی 20 درصد را در فردو از سرگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی صبح یکشنبه 22 فروردین در گفت وگو با فارس از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز خبر داد و گفت که این حادثه تلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی از آغاز غنی سازی 60 درصدی خبر داد

عراقچی از آغاز غنی سازی 60 درصدی خبر داد