مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-13سياسي

زبانی معیار برای سنجش دقیق عملکرد مدیران در سال مانع زدایی ها


استاندار سمنان از زبان اعداد به مثابه زبانی معیار برای سنجش دقیق عملکرد دستگاه ها و خصوصا بانک ها در سال پشتیبانی و مانع زدایی نام برد و گفت: - " زبانی معیار" برای سنجش دقیق عملکرد مدیران در سال مانع زدایی ها ایسنا/سمنان استاندار سمنان از "زبان اعداد" به مثابه زبانی معیار برای سنجش دقیق عملکرد دستگاه ها و خصوصا بانک ها در سال پشتیبانی و مانع زدایی نام برد و گفت: معیار و سنجش عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان سمنان برای تحقق شعار سال، زبان اعداد و ارقام و پرهیز از کلی گویی است.

علیرضا آشناگر در نشست ویدئو کنفرانسی کاروگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان افزود: پرهیز از کلی گویی در بیان عملکرد سال گذشته بانک ها و دستگاه های اجرایی ضروری است و باید مسئولان عملکرد خود را با زبان اعداد و رقم بیان کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال 99 افزون بر 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی استان سمنان پرداخت شد که این رقم در سال 98، دستکم 12 هزار میلیارد ریال بود.

استاندار سمنان ادامه داد: 279 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان سمنان برگزار شد که در این جلسات مشکلات یک هزار و 233 واحد صنعتی و تولیدی استان بررسی شد و برای گره گشایی از مشکلات این بنگاه ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبانی معیار برای سنجش دقیق عملکرد مدیران در سال مانع زدایی ها

زبانی معیار برای سنجش دقیق عملکرد مدیران در سال مانع زدایی ها