مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-13سياسي

بستن مساجد خیانت است/ انتقاد از عدم لغو سفرهای نوروزی


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بستن و تعطیلی مساجد خیانت است، گفت: متاسفانه برخی ها با دین مردم بازی می کنند.

- آیت الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر درمانی کشور گفت: مردم از کادر درمان کشور که مجاهدانه تلاش می کنند و در این راه زحمت می کشند و شهید داشتند، تشکر می کنند.

وی، شرایط امروز کشور را نتیجه عملکرد اشتباه مسؤولان دانست و افزود: مردم دیگر مطلقاً به این افراد اعتماد ندارند و کار آنها را عمدی و ضد دین تلقی می کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با نگاهی به آمارها این مدت متوجه می شوید که کارهای آنها بسیار غیر کارشناسی است، ادامه داد: به نظر بنده در رسیدن شرایط کرونایی امروز کشور تعمد در کار است که مردم از دین فاصله بگیرند.

آیت الله توکل با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: در کلام الهی آمده ما برای مردم بیماری، فقر و نداری می آوریم تا در نزد و درگاه ما تضرع کنند و از ما بخواهند تا بلا را از آنها دور کنیم و محل این تضرع حرم ها، امامزاده ها، مساجد و هیأت ها هستند تا جمعی از عاشقان دین دست به دعا بلند می کنند و با اشک و زاری از خداوند مسئلت دارند و اینها همین اماکن مهم را بستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستن مساجد خیانت است/ انتقاد از عدم لغو سفرهای نوروزی

بستن مساجد خیانت است/ انتقاد از عدم لغو سفرهای نوروزی