مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-13سياسي

مدیری که نمی تواند در حمایت از تولید گام بردارد؛ از مسئولیت کناره گیری کند


مدیری که در امر اشتغال زایی و تولید نمی تواند مانع زدایی کرده و از تولید پشتیبانی کند باید مدیریت را به شخصی که می تواند در جهت تحقق شعار سال اقدام داشته باشد محول کند.

- مدیری که نمی تواند در حمایت از تولید گام بردارد؛ از مسئولیت کنار برود ایسنا/قزوین رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: مدیری که در امر اشتغال زایی و تولید نمی تواند مانع زدایی کرده و از تولید پشتیبانی کند باید مدیریت را به شخصی که می تواند در جهت تحقق شعار سال اقدام داشته باشد محول کند.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سال 1400 که جهت بررسی و رفع مشکلات شرکت تولید قطعات خودرو برگزار شده بود گفت: باید در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بتوانیم گام بلندی را جهت خدمت رسانی به شرکت های صنعتی و تولیدی و تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم چرا که راه برون رفت از تحریم زمانی محقق می گردد که اقتصاد مقاومتی را با اقدام و عمل همراه کنیم، این اقدام زمانی مؤثر خواهد بود که تولید احیا شود و تولید زمانی احیا می شود که پشتیبانی ها و مانع زدایی ها محقق شود و این تکلیفی است که رهبر معظم انقلاب برایمان معین کرده اند.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با اعلام تذکر جدی به مدیران استانی تصریح کرد: مدیری که در امر اشتغال زایی و تولید نمی تواند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیری که نمی تواند در حمایت از تولید گام بردارد؛ از مسئولیت کناره گیری کند

مدیری که نمی تواند در حمایت از تولید گام بردارد؛ از مسئولیت کناره گیری کند