مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-13سياسي

لزوم شفاف سازی درست از نقش اثرگذار روحانیت در دفاع مقدس


نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی بر لزوم شفاف سازی درست از نقش اثرگذار روحانیت در دفاع مقدس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام ماشاء الله عبدی ظهر امروز در نشست دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: در شب اول ماه مبارک رمضان قرار گرفتیم و خدا را از هر زمانی بیشتر شاکریم که توفیق عطا کرده و بار دیگر می توانیم این ماه عزیز را درک کنیم و امیدواریم بتوانیم به قله ها و مدال های بلند این ماه مبارک پیدا کنیم و چراکه ماه مبارک ها و برکات است.

وی تصریح کرد: بزرگ ترین محصول ماه مبارک رمضان تقوا و خودسازی است و خداوند با برکاتی که در این ماه قرار داده انسان می تواند در راستای تقویت معنویت و نشاط خود گام بردارد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی بزرگ در اختیار انسان قرار می دهد تا بتواند خود را در همه ابعاد تطهیر کند و از این فرصت ارزشمند بتواند خلاء ها و عقب ماندگی ها را جبران کنید و باید بتوانیم به خوبی از این فرصت استفاده کنیم.

عبدی بیان داشت: به کلام قرآن شهدا همواره زنده اند و نزد خداوند متعال روزی می گیرند و ما باید بتوانیم خود را به شهدا برسانیم و از برکات وجودی آنها استفاده کنیم و امروز به هر اندازه که بتوانیم در مورد شهدا و مکتب آنها فعالیت کنیم آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شفاف سازی درست از نقش اثرگذار روحانیت در دفاع مقدس

لزوم شفاف سازی درست از نقش اثرگذار روحانیت در دفاع مقدس