مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-13سياسي

لزوم اجرای طرح گردشگری مذهبی در محدوده گلزار شهدا کرمان


شهردار کرمان بر لزوم اجرای طرح مناسب گردشگری مذهبی در محدوده گلزار شهدای کرمان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمهران عالم زاده، در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور رییس و سایر اعضای شورا و محمدرضا حسنی سعدی، مدیر گلزار شهدای کرمان برگزار شد، با بیان اینکه ادامه اقدامات لازم در شهر کرمان در رابطه با سردار دل ها به ویژه مزار شهدا و مرقد مطهر این سردار بزرگ اسلام، باید به صورت کارشناسی و در سطح ملی دیده شود، گفت: در یک سال اخیر جلسات متعددی در ستاد بزرگداشت مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رابطه با انجام فعالیت های لازم برای معرفی مکتب و برگزاری سالگرد شهادت سردار دل ها برگزار شد.

وی افزود: در راستای مصوبات ستاد بزرگداشت مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اقداماتی ازجمله نصب یادمان ها، تابلوها و المان ها و فضاسازی شهر به خصوص مسیر میدان شورا تا موزه دفاع مقدس انجام شد.

شهردار کرمان همچنین به جدیت مدیران شهرداری نسبت به آماده سازی و مناسب سازی شهر کرمان در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها اشاره و بیان کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها، تبلیغات شهری به صورت ویژه انجام شد.

عالم زاده همچنین بیان کرد: تاکنون، هر اقدامی در خصوص معرفی، ترویج و تبلیغ مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان، بر عه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای طرح گردشگری مذهبی در محدوده گلزار شهدا کرمان

لزوم اجرای طرح گردشگری مذهبی در محدوده گلزار شهدا کرمان