مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-13اقتصادي

نوبرانه‎ های 100 هزار تومانی در اصفهان


رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان با انتقاد از نحوه نادرست قیمت گذاری میوه های نوبرانه در اصفهان، گفت: قیمت آلوچه در بازار اصفهان بین 50 تا 100 هزار تومان است.

- ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان با انتقاد از نحوه نادرست قیمت گذاری میوه های نوبرانه در اصفهان، گفت: قیمت آلوچه در بازار اصفهان بین 50 تا 100 هزار تومان است.

نوروزعلی اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره ورود نوبرانه ها به بازار، اظهار کرد: متاسفانه اکنون قیمت کرایه ها سرسام آور است؛ به عنوان مثال کرایه بار هندوانه از چابهار به اصفهان حدود 10 میلیون تومان است.

وی در خصوص نوسانات قیمت میوه، گفت: میوه باید به نحوی تنظیم شود که مردم در خرید، رفاه داشته باشند و به طور قطع نرخ های غیرکارشناسی بازار میوه را بر هم می ریزد.

به اعتقاد رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان، میوه های نوبرانه در بازار نیاز به نرخ گذاری ندارد و قیمت آن باید براساس عرضه و تقاضا مشخص شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه برای میوه های نوبرانه ای که هنوز بر روی درخت است، تعیین قیمت می شود، در حالیکه این سیستم اشتباه است.

اسماعیلی با اشاره به قیمت آلوچه (گوجه سبز) در بازار، گفت: قیمت این میوه نوبرانه در میدان میوه و تره اصفهان بین 40 تا 80 هزار تومان و در سطح عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبرانه‎ های 100 هزار تومانی در اصفهان

نوبرانه‎ های 100 هزار تومانی در اصفهان