مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-13اقتصادي

کارآفرین برتر کشوری در انتظار حمایت مسوولان/حمایت مسوولان زمینه ساز خودکفایی کشور


کارآفرین برتر کشوری در تولید تخم مرغ گفت: واحد پرورش مرغ تخمگذار صنعتی گچساران که دارای مجهزیترین سیستم به روز دنیا است اکنون به دلایلی راکد شده است.

- خبرگزاری فارس گچساران_  سمیرا نصاری//  بالابودن نرخ بیکاری  جوانان تحصیل کرده مشکلی است که چندین سال گریبانگیر کشور شده است.

  امروزه یکی از علل اصلی رشد نرخ بیکاری در کشور، توسعه نیافتگی فرهنگ کار و کار آفرینی در جامعه است و اینکه مردم و حتی تحصیل کرده ها و فرزندان جهش تولید و امسال هم به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زادیی تاکید دارند و شعار سال را بر این اساس تعیین و نامگذاری کرده اند که این وظیفه دولتمردان و مسئولان ذی ربط است که با ارائه راهکارها مهم  موجب رونق تولید در کشور  شوند و با پشتیبانی از کارآفرینان و حمایت از تولید و توان داخلی و رفع موانع بتوانند کشور را به سمت خودکفا  شدن سوق دهند.

 در صورتی اشتغال در جامعه محقق می شود که موانع  از سر راه سرمایه گذاران و تولید کنندگان برداشته شود.

چندسالی است که کارآفرینان گچسارانی برای ایجاد اشتغال و تولید با مشکلات زیرساخت اعم از نبود آب، برق، روشنایی دست و پنجه نرم می کنند.

 در این باره یک گفت وگوی اختصاصی با کارآفرین برتر کشوری که این روزها با دلیل مشکلات زیرساخت موجود در واحد تولیدی خود که  این واحد امروز راکد شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرین برتر کشوری در انتظار حمایت مسوولان/حمایت مسوولان زمینه ساز خودکفایی کشور

کارآفرین برتر کشوری در انتظار حمایت مسوولان/حمایت مسوولان زمینه ساز خودکفایی کشور