مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-13سياسي

انتقاد شهردار قم از برخی ناهماهنگی ها بین دستگاه های استان


شهردار قم با بیان اینکه با وجود همه مشکلات، در مدیریت شهری و خدمت رسانی به شهروندان، پای کار ایستاده ایم گفت: متأسفانه در بعضی موارد، هماهنگی ها میان دستگاه های اجرایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در دیدار با رییس کل دادگستری استان قم، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز قم، هماهنگی های لازم در جهت افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان در دستور کار قرار دارد.

شهردار قم با بیان اینکه با وجود همه مشکلات، در مدیریت شهری و خدمت رسانی به شهروندان، پای کار ایستاده ایم و در مسیر توسعه شهر و رفع موانع در تلاشیم، افزود: تا شب سیزدهم نوروز، براساس هماهنگی های لازم، تمام بوستان ها و پارک ها در قم بسته بود و به یک باره در شب سیزدهم ابلاغیه ای آمد که پارک ها و بوستان ها باز شود.

سقاییان نژاد عنوان کرد: در شرایط زرد، محدودیت هایی در قم اعمال شد که تأثیر خوبی در کاهش ابتلا داشت، اما برخی از ناهماهنگی ها در برداشتن محدودیت ها، شرایط قم را قرمز کرد.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به وضعیت قرمز قم، محدودیت هایی در ماه مبارک رمضان داریم، گفت: متأسفانه در بعضی موارد، هماهنگی ها میان دستگاه های اجرایی، یکنواخت نیست و این امر مشکلاتی را برای مدیریت شهری به وجود می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شهردار قم از برخی ناهماهنگی ها بین دستگاه های استان

انتقاد شهردار قم از برخی ناهماهنگی ها بین دستگاه های استان