مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-13اقتصادي

برخورد با متصرفین از اهم برنامه های راه و شهرسازی در سال جدید است


سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی از انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی به عنوان یکی از اولویت های هدف گذاری شده در سال جدید یاد کرد.

- سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان: برخورد با متصرفین از اهم برنامه های راه و شهرسازی در سال جدید است ایسنا/کردستان سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی از انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی به عنوان یکی از اولویت های هدف گذاری شده در سال جدید یاد کرد.

هیمن محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اهداف مهم دیگری که امسال دنبال خواهیم کرد تأمین زمین برای اجرای کامل طرح اقدام ملی است.

وی افزود: تأمین اراضی لازم در راستای تفاهم نامه های منعقده با ارگان ها و نهادها و هم چنین واگذاری به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله اقداماتی است که امسال انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی، با اشاره به تلاش در راستای رفع موانع تولید توسط این اداره کل ، واگذاری اراضی در چهار چوب ضوابط قانونی برای دستیابی به این مهم را اهم اهداف دنبال شده در سال جدید عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با متصرفین از اهم برنامه های راه و شهرسازی در سال جدید است

برخورد با متصرفین از اهم برنامه های راه و شهرسازی در سال جدید است