مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-13دانش

آمریکا دانشجویان خود را در برابر کرونا واکسینه می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه اوهایو ایالت متحده آمریکا در حال بررسی این موضوع است که دریافت واکسن، برای همه دانشجویان در ترم پاییز پیش رو اجباری است یا خیر؟ رییس یکی از کالج های این دانشگاه گفت: - دانشگاه های آمریکایی تصمیم به بازگشایی گرفته اند و برای حفظ سلامتی دانشجویان در برابر بیماری کرونا آن ها را واکسینه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه اوهایو ایالت متحده آمریکا در حال بررسی این موضوع است که دریافت واکسن، برای همه دانشجویان در ترم پاییز پیش رو اجباری است یا خیر؟ رییس یکی از کالج های این دانشگاه گفت: قطعا ما به همه ابعاد دریافت واکسن توسط دانشجویان دقت و توجه می کنیم و آن ها را به شدت تشویق می کنیم که در برابر کرونا واکسینه شوند.

همچنین، دانشگاه راتگرز (Rutgers) ماه گذشته یکی از اولین دانشگاه های بزرگ دولتی بود که مجاز به ایمنی دانشجویان در برابر کرونا شده اند.

یک هفته پس از آن، اعلام شد که دانشجویان دانشگاه های آیوی لیگ در پاییز پیش رو به دانشگاه بازخواهند گشت و در سالن های اقامت دانشگاه زندگی خواهند کرد.

دانشگاه های آیوی لیگ یک مجموعه متشکل از معروف ترین گروه دانشگاه های خصوصی آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دانشجویان خود را در برابر کرونا واکسینه می کند

آمریکا دانشجویان خود را در برابر کرونا واکسینه می کند