مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 14:202021-04-12حوادث

کشف 437 کیلو ماده مخدر شیشه در تهران


معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران از کشف 437 کیلو ماده مخدر شیشه در قالب محموله هندوانه در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حمیدرضا گودرزی عصر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در مورد کشف ماده مخدر شیشه اظهار داشت: 437 کیلو ماده مخدر شیشه که از یکی از کشورهای همسایه در قالب محموله هندوانه وارد کشور و سپس تهران شده بود کشف شد.

وی ادامه داد: اقدامات نیروی انتظام در کشف مواد مخدر در استان تهران قابل تقدیر است و همچنین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حائز کسب رتبه برتر در کشور شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: موضوع اختصاص زمین 5 هکتاری در حسین آباد بخش کهریزک جهت پارکینگ خودروهای توقیفی و مصادره ای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از طریق فرمانداری شهرستان ری و اداره کل منابع طبیعی استان پیگیری می شود.

گودرزی گفت: موضوع تامین برق مرکز ماده 16 شهید زیادیان و همچنین تکمیل پروژه آبرسانی مرکز ماده 16 سروش و نصب مخزن 500 مترمکعبی نیز پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تفاهم نامه مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر با سازمان زندان ها در مورد پذیرش 8 هزار معتاد متجاهر در مرکز فشافویه نیز توافقات لازم حاصل و این مهم محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 437 کیلو ماده مخدر شیشه در تهران

کشف 437 کیلو ماده مخدر شیشه در تهران