مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-12سياسي

آغاز سومین مرحله پویش ایران همدل در آذربایجان شرقی


مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از آغاز مرحله سوم پویش «ایران همدل» در ماه مبارک رمضان با هدف کمک به خانواده های نیازمند استان خبر داد.

- آغاز سومین مرحله پویش "ایران همدل" در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان با هدف کمک به خانواده های نیازمند استان خبر داد.

محمد کلامی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص مرحله سوم رزمایش ایران همدل، اظهار کرد: این رزمایش در ماه مبارک رمضان و چهار محور برای حمایت از نیازمندان تحت حمایت و افراد آسیب دیده از کرونا برگزار می شود.

وی گفت: در محور اول رزمایش، 81 هزار بسته معیشتی در طول ماه مبارک رمضان بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سراسر استان توزیع خواهد شد.

وی از راه اندازی مراکز اطعام مهدوی نیز خبر داد و افزود: 300 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این آشپزخانه ها پخت می شود و با حفظ کرامت نیازمندان، به درب منزل آن ها ارسال خواهد شد.

کلامی اضافه کرد: حامی یابی برای 10 هزار کودک یتیم و محسنین و جمع آوری زکات فطره مومنان از دیگر محورهای مرحله سوم رزمایش ایران همدل در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سومین مرحله پویش ایران همدل در آذربایجان شرقی

آغاز سومین مرحله پویش ایران همدل در آذربایجان شرقی