مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-12سياسي

افتتاح کارخانه نوآوری در آذربایجان شرقی تا پایان دولت


رییس مرکز فناوری های راهبری معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به افتتاح کارخانه نوآوری در آذربایجان شرقی تا پایان دولت، گفت: افتتاح این کارخانه از برنامه های آتی این مرکز بوده و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم شاهد افتتاح آن باشیم.

- رییس مرکز توسعه فناوری های راهبری معاونت علمی ریاست جمهوری مطرح کرد افتتاح کارخانه نوآوری در آذربایجان شرقی تا پایان دولت ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مرکز فناوری های راهبری معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به افتتاح کارخانه نوآوری در آذربایجان شرقی تا پایان دولت، گفت: افتتاح این کارخانه از برنامه های آتی این مرکز بوده و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم شاهد افتتاح آن باشیم.

اسماعیل قادری فر در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان آذربایجان شرقی با اشاره به پتانسیل بالای این استان در عرصه علم و فناوری، اظهار کرد: مراکز علمی و دانشگاهی آذربایجان شرقی به خصوص دانشگاه های تبریز و صنعتی سهند از ظرفیت بالقوه ای در راستای کمک به پیشرفت علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان در کشور برخوردار هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه تبریز به عنوان بزرگترین دانشگاه جامع و مادر در شمالغرب کشور و همچنین دانشگاه صنعتی سهند به عنوان دانشگاه تخصصی صنعت و همچنین پارک علم و فناوری استان می توانند با تربیت نیروی انسانی نوآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه نوآوری در آذربایجان شرقی تا پایان دولت

افتتاح کارخانه نوآوری در آذربایجان شرقی تا پایان دولت