مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-12سياسي

ادای احترام رییس سازمان محیط زیست به شهدای محیط بان


عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست یک هفته پس از شهادت دو محیط بان زنجانی، در سکوت خبری و بدون دعوت از رسانه ها برای ادای احترام به این شهدا به زنجان سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، افکار عمومی سوالات بی پاسخی در مورد مسائل و مشکلات موجود در حوزه محیط بانی دارند، سوالاتی همانند وضعیت تجهیزات محیط بانی، نبود امنیت برای محیط بانان و وضعیت پاسگاه های محیط بانی مطرح است که احتمالاً کلانتری برای مواجه نشدن با این سوالات، در سکوت خبری به زنجان سفر کرد.

پلیس و دادستانی در دستگیری قاتلان محیط بانان زنجانی فوق العاده عمل کردند استاندار زنجان گفت: برخورد قاطعی با عاملان این جنایت خواهد شد تا درس عبرتی برای دیگر شکارچیان غیر مجاز باشد.

فتح الله حقیقی در دیدار با عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست که صبح امروز دوشنبه برای ادای احترام به مقام شهدای محیط بان به زنجان سفر کرده بود، گفت: محیط بانان همچون سربازان خط مقدم که حافظان امنیت کشورند با تمام وجود از منابع طبیعی و محیط زیست کشور حفاظت می کنند و در درگیری با انسان های بی خرد خون را خود را هدیه می کنند.

استاندار زنجان ضمن تسلیت شهادت شهیدان مجلل و هاشمی، 2 محیط بان زنجانی با قدردانی از اقدام سریع پلیس آگاهی و دادستانی در دستگیری قاتلان این محیط بانان افزود: قطعاً این قاتلان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام رییس سازمان محیط زیست به شهدای محیط بان

ادای احترام رییس سازمان محیط زیست به شهدای محیط بان