مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-12سياسي

آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری دماوند برگزار شد


آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری دماوند با حضور مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری دماوند پیش از ظهر دوشنبه با حضور سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مهدی حیدری، فرماندار، ستایشی، قائم مقام دادگستری استان تهران، حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه و جمعی از مدیران قضایی، اجرایی و شهری شهرستان، در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد.

مهدی حیدری، فرماندار دماوند در این نشست اظهار داشت: رییس سابق دادگستری دماوند از جمله مدیران با اخلاقی است که در طول خدمت در این شهرستان با حسن خلق، الگوی مناسبی برای همه مدیران بوده و از جایگاه مدیریتی خود به نیکی محافظت کردند.

حیدری افزود: در صورت عدم همراهی سه قوه، مشکلات عدیده ای بروز خواهد کرد، اما خوشبختانه مدیران حوزه اجرایی شهرستان دماوند تعامل بالایی با مدیران قضایی دارند.

وی ضمن خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای رییس جدید دادگستری دماوند، گفت: این نوید را می دهیم که همه مدیران شهرستان آمادگی کامل برای تعامل و همراهی سیاست گذاری حوزه قضایی را خواهند داشت و امیدوار هستیم به سمتی پیش برویم که در پایان دوره مدیریتی، کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری دماوند برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری دماوند برگزار شد