مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-12اقتصادي

محدودیت های دوبرابر شدن ظرفیت بخش معدن تا سال 1408


سرمایه گذاری توسعه ای و افزایش ظرفیت ها در بخش معدن و صنایع معدنی نشان می دهد ظرفیت های ایجاد شده در این بخش تا سال 1408 نزدیک به 2 برابر ظرفیت های موجود در سال 1398 خواهد بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان حمایت از صنعتگران در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها خواستار پیگیری این موضوع و رفع موانع پیش روی بخش صنعت و معدن شدند.

طبق گزارش کارگروه تخصصی معدنی شهید حسام خوشنویس، ایران منابع طبیعی سرشار داشته و از زیر ساخت های فیزیکی مناسبی برخوردار است اما در زیر ساخت های نهادی دچار مشکلات اساسی است.

جنس این مشکلات بیشتر از نوع جنس نرم است که جهت رفع آنها بیش از منابع مالی نیاز به هوشمندی و همت والا است.

با اتکا به مزیت های منابع طبیعی و منابع فیزیکی مناسب، استقلال فکری و بهره مندی از علم و فن آوری به راحتی  می توان بر محدودیت های زمانی، علمی و تکنولوژیکی جهت پی ریزی تمدن اسلامی غلبه کرد و عقب ماندگی کشور را در این حوزه ها جبران کرد.

تحلیل فرآیند و مسیر طی شده از ابتدای دهه 90 تاکنون و نتایج حاصل از آن نشان می دهد: 1- شرایط اقتصادی کشور ناشی از مدیریت 8 ساله اخیر اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی بخش اجرایی کشور منطقا دست دولت آینده را با توجه به منابع مالی و اعتباری موجود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های دوبرابر شدن ظرفیت بخش معدن تا سال 1408

محدودیت های دوبرابر شدن ظرفیت بخش معدن تا سال 1408