مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-12سياسي

هجدهمین گردهمایی روحانیون و مبلغین آلمان، هلند و بلژیک برگزار شد


هجدهمین گردهمایی روحانیون و مبلغین آلمان، هلند و بلژیک به همت مرکز اسلامی هامبورگ برگزار و در پایان این گردهمایی مجازی، بیانیه ای صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آستانه ماه مبارک رمضان هجدهمین گردهمایی روحانیون و مبلغین آلمان، هلند و بلژیک در فضای مجازی از سوی مرکز اسلامی هامبورگ برگزار شد.

این گردهمایی با پیام ویژه آیت الله جوادی آملی همراه بود و در پایان نیز بیانیه ای از شرکت کنندگان هجدهمین گردهمایی روحانیون و مبلغین آلمان، هلند و بلژیک صادر شد.

متن این بیانیه بدین شرح است: بسمه تعالی شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ (البقره، 185) ماه رمضان ماهی است که در آن قرآن نازل شده است که برای مردم راهبر، و دلایل آشکار هدایت، و [میزان] تشخیص حق از باطل است.

ما روحانیون و مبلغین کشورهای آلمان، هلند و بلژیک به در ایام پایانی ماه شعبان المعظم و در آستانه ماه مبارک رمضان، این بار از طریق فضای مجازی گردهم آمدیم تا ضمن تأکید بر اهمیت فضای معنوی ماه مبارک رمضان و فرصت استثنایی تبلیغ در این ایام مبارک و بهره برداری آن جهت نشر مکتب نورانی و متعالی اهل بیت (علیهم السلام)، بپردازیم و تاکید می نماییم برگزاری مجالس جمعی و حضوری ماه رمضان در شرایط کرونا ، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین گردهمایی روحانیون و مبلغین آلمان، هلند و بلژیک برگزار شد

هجدهمین گردهمایی روحانیون و مبلغین آلمان، هلند و بلژیک برگزار شد