مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-12سياسي

آثار محسن قرائتی، موضوع مسابقه بزرگ ماه مبارک رمضان در عراق شد


در طرح مطالعاتی به مناسبت ماه مبارک رمضان 4 کتاب حجت الاسلام قرائتی انتخاب شده است که بر اساس آن ها، مسابقه ای در 40 شهر این کشور اجرا می شود.

- مسعود دریس، مدیر مرکز قرآنی بصائر عراق در گفت وگو با خبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس گفت: برای اولین بار در عراق و در ماه بهار قرآن، بزرگ ترین ماراتن کتاب در قالب مسابقه کتابخوانی برگزار می شود.

مخاطبان این مسابقه از 40 شهر و شهرستان عراق بوده و اقشار مختلف جامعه از زنان و مردان و از سنین 15 تا 45 سال را شامل می شود.

وی افزود: با توجه به زمان برگزاری این مسابقه در ماه مبارک رمضان، تلاش شد از کتاب های قرآنی استفاده شود تا برای مخاطبان انس بیشتری با این کتاب انسان ساز و هویت آفرین ایجاد شود.

دریس با بیان اینکه 4 کتاب حجت الاسلام محسن قرائتی مفسر قرآن کریم برای مسابقه کتابخوانی انتخاب شده است، بیان داشت: از ماه ها قبل ضمن مشورت با حجت الاسلام قرائتی و دریافت اجازه نسبت به ترجمه و چاپ پنج کتاب اقدام شد.

وی ادامه داد: کتاب شرح نماز، کتاب تفسیر سوره حجرات، کتاب تفسیر سوره یوسف و کتاب قرآن و تبلیغ از تألیفات حاج آقای قرائتی و نشر موسسه درس هایی از قرآن برای این دوره مسابقه مطالعاتی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار محسن قرائتی، موضوع مسابقه بزرگ ماه مبارک رمضان در عراق شد

آثار محسن قرائتی، موضوع مسابقه بزرگ ماه مبارک رمضان در عراق شد