مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-11اقتصادي

تامین و توزیع 550 تن کالای اساسی ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد از تامین و توزیع 550 تن کالای اساسی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

-  سالار حسین پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان ،مقدار 596 تن کالاهای اساسی از جمله برنج،شکر و گوشت منجمد در این ماه تخصیص وبین شهروندان توزیع خواهد شد.

حسین پور افزود: در این طرح مقدار 300 تن برنج با قیمت مصوب هر کیسه 10 کیلویی 185هزار تومان،270 تن شکر بسته بندی با قیمت هر کیلوگرم 8700 تومان و 26 تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلو 80 هزار تومان در فروشگاه های معتبر و زنجیر ه ای وبا رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی عرضه خواهد شد.

حسین پور یادآور شد: کار نظارت دقیق با حضور بازرسان مقیم این سازمان و دیگر دستگاههای نظارتی انجام وبا کسانی که احیانا قصد اخلال در نظام اقتصادی وبازار را داشته باشند به شدت برخورد قانونی وتعزیری خواهد پذیرفت.

   وی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه 124 ستاد خبری سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی گردد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین و توزیع 550 تن کالای اساسی ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد

تامین و توزیع 550 تن کالای اساسی ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد