مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-11اجتماعي

طرح جامع مدیریت پسماند روستایی باید در تمام گیلان اجرایی شود


استاندار گیلان با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت پسماند روستایی در 31 روستای رشت، گفت: این طرح باید در همه روستاهای استان گیلان اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند گیلان با تأکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ جمع گرایی، اظهار کرد: وجود روحیه جمعی و گروهی زمینه توسعه یافتگی یک جامعه را فراهم می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت پسامد نیازمند اجرای طرح جامع آموزشی و برگزاری مستمر جلسات در سطح شهرستان ها است، افزود: باید از ظرفیت های موجود برای پیشبرد اهداف طرح جامع آموزشی و مدیریت پسماند استفاده شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در سه سال گذشته 188 میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت پسماند اختصاص یافته است، گفت: به دنبال جذب 155 میلیارد تومان دیگر نیز برای انجام طرح ها و پروژه های در این بخش هستیم.

وی بر ضرورت تکمیل پروژه های مرتبط با مدیریت پسماند در سطح شهرستان های گیلان تأکید و اضافه کرد: شهرداری ها و دهیاری ها باید متناسبت با درآمدهایی که از مردم دارند خدمات مناسبی در زمینه محیط زیست ارائه دهند.

بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی در فرآوری پسماندهای کشاورزی زارع خواستار استفاده از ظرفیت های مردمی و فعالان مدنی و بخش خصوصی در این بخش شد و گفت: باید از توان علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع مدیریت پسماند روستایی باید در تمام گیلان اجرایی شود

طرح جامع مدیریت پسماند روستایی باید در تمام گیلان اجرایی شود