مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-11اجتماعي

باد شدید اصفهان را در می نوردد/ کاهش 5 درجه ای دما


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و بارش های رگباری از ساعات بعد از ظهر امروز اغلب مناطق به ویژه نواحی غرب، - شمال و شمال شرق استان را فرا می گیرد.

حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از روی استان تا شامگاه امروز و احتمال بارش های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در اغلب مناطق به ویژه غرب، شمال و شمال شرق استان از جمله اردستان، نطنز و نایین است.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید و بارش های رگباری از بعد از ظهر امروز در سطح استان شدت می یابد، افزود: ناپایداری های جوی بهاره و وزش باد و گرد و خاک در اغلب مناطق به ویژه نواحی شرقی استان از فردا تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

علی عسگریان خاطرنشان کرد: بارندگی های خفیف و پراکنده در شبانه روز گذشته در سطح استان به ویژه نواحی غربی رخ داد که بیشترین میزان بارش از فریدونشهر با میانگین 9 دهم میلی متر بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای استان در 24 ساعت آینده بین سه تا پنج درجه کاهش می یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 25 درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به 11 درجه سانتی گراد بالای صفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد شدید اصفهان را در می نوردد/ کاهش 5 درجه ای دما

باد شدید اصفهان را در می نوردد/ کاهش 5 درجه ای دما