مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-11اجتماعي

طوفان گرد و خاک در تهران و پنج استان دیگر/ کوهنوردی نروید


سازمان هواشناسی با صدور هشداری از تشدید بارش در پنج استان و وقوع طوفان گرد و خاک در شش استان خبر داد و نسبت به لغو فعالیت های کوهنوردی توصیه کرد.

- سازمان هواشناسی با صدور هشداری از تشدید بارش در پنج استان و وقوع طوفان گرد و خاک در شش استان خبر داد و نسبت به لغو فعالیت های کوهنوردی توصیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های همرفتی از ظهر امروز (22 فروردین ماه) تا اوایل وقت دوشنبه (23 فروردین ماه) موجب وقوع رگبار باران، رعد وبرق، در مناطق مستعد رخداد تگرگ و وزش باد شدید موقتی در استان های چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی می شود.

در این شرایط جاری شدن آب در مسیل ها، احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه ها، برخورد صاعقه، آسیب به سازه های موقت و لغزندگی جاده ها دور از انتظار نیست بنابراین پرهیز از سفرهای غیر ضروری برون شهری، بویژه در مناطق کوهستانی، بازگشایی آبراه ها، انجام اقدامات مدیریتی رودخانه و سیلاب، آمادگی دستگاه های اجرایی خدمت رسان مانند شهرداری ها و غیره و خودداری از صعود به ارتفاعات و جابجایی عشایر کوچ رو و چرای دام در مسیل ها توصیه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان گرد و خاک در تهران و پنج استان دیگر/ کوهنوردی نروید

طوفان گرد و خاک در تهران و پنج استان دیگر/ کوهنوردی نروید