مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-11فرهنگي

ویژه برنامه رادیویی با صدای غلامعلی حداد عادل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام درباره رویکرد این شبکه رادیویی در سال جدید گفت: رادیو پیام در سال جدید با رویکرد پاسداشت زبان و ادب فارسی و تعامل بیشتر با شاعران بنام کشور اقدام به تهیه و تولید مجموعه برنامه .

- رادیو پیام ویژه برنامه آنک بهار را با صدای غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی پخش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام درباره رویکرد این شبکه رادیویی در سال جدید گفت: رادیو پیام در سال جدید با رویکرد پاسداشت زبان و ادب فارسی و تعامل بیشتر با شاعران بنام کشور اقدام به تهیه و تولید مجموعه برنامه شعرخوانی با صدای شاعران و سرایندگان کرده است.

وی ادامه داد: اولین برنامه از این مجموعه، ویژه فصل بهار و با صدای غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با عنوان آنک بهار از رادیو پیام پخش می شود.

ملازاده درباره زمان پخش این ویژه برنامه بهاری عنوان کرد: شنوندگان می توانند این برنامه را از 23 فروردین ساعت 15 از رادیو پیام و ساعت 24 از رادیو آوا بشنوند.

همچنین علاقمندان می توانند این برنامه را از طریق گیرنده رادیو و دستگاه دیجیتال ست تاپ باکس (رادیو تصویری) و از طریق شبکه های اجتماعی رادیو پیام بصورت تصویری دریافت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه رادیویی با صدای غلامعلی حداد عادل

ویژه برنامه رادیویی با صدای غلامعلی حداد عادل