مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-11سياسي

ریشه گرانی های لجام گسیخته ناهماهنگی دولت است


نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه گرانی های لجام گسیخته، ناهماهنگی وزارتخانه ها و دولت است و باید فکری شود تا مردم از این وضعیت نجات یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امان الله حسین پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با انتقاد از گرانی ها، گفت: متأسفانه شاهد گرانی های لجام گسیخته هستیم که فشار بسیار زیادی را به مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه وارد کرده است.

وی افزود: ریشه بسیاری از این گرانی ها ناهماهنگی وزارتخانه ها و به طور کلی ناهماهنگی دولت است و باید دولتمردان فکری کنند تا مردم از این وضعیت سخت معیشتی نجات پیدا کنند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس اخیراً قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی را به تصویب رساند و تأکید وکلای ملت بر این بود که به گونه ای محصولات کشاورزی قیمتگذاری شوند که در وهله اول محصولات کشاورزی داخلی مورد توجه قرار گیرد و واردات کاهش یابد.

حسین پور تصریح کرد: بر این اساس لازم است قیمت خرید تضمینی گندم افزایش پیدا کند و به کشاورزان داخلی توجه بیشتری شود تا مجبور به واردات گندم از خارج کشور نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه گرانی های لجام گسیخته ناهماهنگی دولت است

ریشه گرانی های لجام گسیخته ناهماهنگی دولت است