مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-11فرهنگي

جشنواره رمضان استان زنجان مجازی برگزار می شود


رییس واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری رمضان به صورت مجازی در استان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری رمضان به صورت مجازی در استان برگزار خواهد شد.

ابراهیم قاسمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با جشنواره فرهنگی و هنری رمضان، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، ششمین دوره جشنواره رمضان در سال جاری به صورت مجازی طی ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشنواره فرهنگی و هنری رمضان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا 28 رمضان با موضوعاتی مانند مشارکت جمعی در راستای فاصله گذاری اجتماعی، ترویج فرهنگ در خانه ماندن، تقدیر از کادر پزشکی درمانی و خدماتی، خاطرات ماه رمضان، رزمایش همدلی مهربانی برگزار خواهد شد.

این مسئول در رابطه با اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری رمضان، تصریح کرد: ماه رمضان ماه خودسازی است و با برگزاری جشنواره رمضان سعی داریم با استفاده از ظرفیت و پتانسیل هنری و ادبی استان و هنرمندان برنامه ای در رابطه با قرآن و ماه مبارک رمضان در استان برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رمضان استان زنجان مجازی برگزار می شود

جشنواره رمضان استان زنجان مجازی برگزار می شود