مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-11پزشكي

رشد بی سابقه فوتی های کرونای هرمزگان در 4 ماه گذشته


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: فوتی های کرونا در دو هفته اخیر به بالای 10 نفر رسیده که در 4 ماه گذشته بی سابقه است.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: فوتی های کرونا در دو هفته اخیر به بالای 10 نفر رسیده که در 4 ماه گذشته بی سابقه است.

دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(22 فروردین ماه) در نشست استانی مدیریت بیماری کرونا، افزود: اکنون بجز شهرستان های بشاگرد، سیریک و بستک دیگر شهرستان های استان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار دارند.

وی از افزایش 40 درصدی بیماران بستری در دو هفته اخیر خبر داد و بیان کرد: 345 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته ظرفیت بیمارستان های استان در پذیرش بیماران بستری به 600 نفر افزایش یافته است و درصورت رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی تا دو سه هفته آینده این ظرفیت پر می شود.

فرشیدی افزود: در صورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت های اعمال شده کرونایی می توانیم روند افزایشی بیماران بستری را کنترل کنیم.

وی در خصوص محدودیت های کرونایی عنوان کرد: در شهرستان های با وضعیت قرمز تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیتند و ادارت و سازمان هایی که ضرورت حضور کارکنان وجود ندارد باید یک سوم کارکنان در سازمان حضور یابند و دو سوم دیگر بصور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بی سابقه فوتی های کرونای هرمزگان در 4 ماه گذشته

رشد بی سابقه فوتی های کرونای هرمزگان در 4 ماه گذشته