مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 18:402021-04-10ورزشي

همان فولاد همیشگی؛ با انگیزه و با برنامه


بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ترکیب فولاد مقابل العین همان ترکیب همیشگی در لیگ برتر بود اما بسیار با انگیزه و با برنامه بود و حتی این تیم می توانست با گل های بیشتر به پیروزی برسد.

- بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ترکیب فولاد مقابل العین همان ترکیب همیشگی در لیگ برتر بود اما بسیار با انگیزه و با برنامه بود و حتی این تیم می توانست با گل های بیشتر به پیروزی برسد.

افشین حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، درباره برد پرگل فولاد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات، اظهارکرد: همه می دانند که العین یکی از تیم های بزرگ آسیاست و همیشه نماینده شایسته ای برای فوتبال امارات بوده و تیم های ایرانی نیز مقابل این تیم به سختی پیروز می شدند اما باتوجه به خبرهایی که از تیم العین در فصل جاری لیگ امارات به گوش می رسید، گویا این تیم شرایط خوبی نداشت و حتی برای بازی با فولاد نیز تعداد بسیاری از بازیکنان خود را به دلایل مختلف نداشت و دیدیم که مقابل فولاد نیز اصلا در حد و اندازه های العین همیشگی نبود اما فولاد با برنامه بود و واقعا شایستگی برد را داشت.

وی با بیان این که افتخار می کنم تیم سابقم توانست با یک بازی با برنامه العین را شکست دهد و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود، گفت: جواد نکونام با یک سیستم دفاع حمله تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همان فولاد همیشگی؛ با انگیزه و با برنامه

همان فولاد همیشگی؛ با انگیزه و با برنامه