مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-10ورزشي

لیورپول 2 - 1 ویلا؛ رستگاری در دقیقه 91


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیورپول که در دیدار رفت با هفت گل مغلوب ویلا شده بود، امشب با تکیه بر گل دقیقه 91 ترنت الکساندر آرنولد با نتیجه 1-2 این تیم را مغلوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، لیورپول که در دیدار رفت با هفت گل مغلوب ویلا شده بود، امشب با تکیه بر گل دقیقه 91 ترنت الکساندر آرنولد با نتیجه 1-2 این تیم را مغلوب کرد.

در همان دقیق پنجم بود که محمد صلاح با توپربایی از بازیکنان ویلا فرصت داشت دروازه حریف را باز کند، اما ضربه زمینی این ستاره مصری با عکس العمل مارتینز همراه شد.

در دقیقه 13 و روی اشتباه عجیب مینگز، محمد صلاح در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه ویلا پیش رفت، اما ضربه زمینی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی پاس ترنت الکساندر آرنولد بود که بابی فرمینو در مقابل دروازه ویلا صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقیقه 32 آرنولد با ارسالی تماشایی برای لیورپول موقعیت سازی کرد، اما ضربه سر دیگو ژوتا دقیق نبود و راهی به دروازه ویلا نیافت.

اما در دقیقه 43 ویلا به گل اول دست یافت.

روی پاس مک گین بود که واتکینز در محوطه جریمه لیورپول صاحب فرصت شد و ضربه زمینی او با اشتباه آلیسون بکر وارد دروازه لیورپول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیورپول 2 - 1 ویلا؛ رستگاری در دقیقه 91

لیورپول 2 - 1 ویلا؛ رستگاری در دقیقه 91